Ekspozycja zamknięta - Odbiór osobisty mebli w Kolbuszowej i okolicach w czasach wirusa

Aktualizacja 4 maj 2020: Salon jest otwarty dla Klientów. Oczywiście należy przestrzegać ogólnie przyjętych zaleceń dotyczących bezpieczeństwa i zachowania odległości.

Tak - jest możliwy odbiór osobisty, jednak tylko po przedpłacie poprzez sklep meblujdom.pl - to tak na szybko, więcej detali opiszemy poniżej. Od pewnego momentu postanowiliśmy zamknąć nasz salon meblowy ze względów wiadomych, jednakże ogrom osób pyta nas o to czy w ogóle można coś u nas kupić i to odebrać. W tym poście przedstawimy kilka możliwych wariacji oraz sugestii tym bardziej, że przed nami okres Świąt Wielkanocnych, które choć zapewne (i mamy nadzieję) spędzone będą tylko w domowym gronie to warto od czasu do czasu zmienić coś we wnętrzu. Szybka forma Q&A.

Pytanie: Jak składać zamówienie i jak je odebrać?

Odpowiedź: Po prostu przeglądaj tę stronę w poszukiwaniu interesującego Cię mebla,

  1. sprawdź jego termin realizacji lub datę dostępności
  2. dodaj do koszyka
  3. wypełnij formularz swoimi danymi osobowymi i ewentualnie rozliczeniowymi jeśli są inne
  4. Wybierz opcję dostawy "Odbiór osobisty"
  5. Opłać poprzez dowolną metodę bezgotówkową typu PayU, PayPal lub tradycyjny przelew internetowy

i czekaj na potwierdzenie od nas kiedy możesz odebrać swój nowy mebel, fotel, krzesło. Jeśli masz pytania, wątpliwości, prośbę o zasugerowanie lub doradzenie czegoś to zapraszamy do zarówno kontaktu mailowego pod biuro@meblujdom.pl lub telefonicznie w godzinach od 9:00 do 17:00 pod numerem tel: 669 748 899.

Możesz również złożyć zamówienie telefonicznie - nasz konsultant wprowadzi za Ciebie zamówienie do systemu, a dane do przelewu lub link do przetworzenia płatności zostanie wysłany na Twój adres mailowy.


Jak będzie przebiegać odbiór?

Bezpieczeństwo Klientów jak i pracowników to nasz absolutny priorytet dlatego po tym jak otrzymamy towar na nasz magazyn pracownik skontaktuje się telefonicznie w celu umówienia szczegółów odbioru z salonu i paczki zostaną wydane obok wejścia w salonie, gotowe do odbioru z potwierdzeniem płatności. Po przybyciu na miejsce prosimy o telefon by pracownik umożliwił odbiór towaru otwierając drzwi i wydanie towaru bez jakiegokolwiek kontaktu. Zalecamy dla własnego i ogólnego bezpieczeństwa zaopatrzyć się w rękawiczki oraz maskę. Nasi pracownicy za każdym razem przechodzą dodatkową dezynfekcję płynem/żelem po każdym kontakcie z paczkami lub dostawcami.

Nie dowozimy własnym transportem rzeczy które można odebrać samemu, tak więc prosimy o kontakt w celu potwierdzenia możliwości zabrania co bardziej gabarytowych przedmiotów. Kierujemy się ogólnie zasadą zero kontaktu.

Tylko i wyłącznie w przypadku dostawy dużej rzeczy możemy się na to zgodzić ale pod warunkami zerowego kontaktu - wyładowujemy na podjeździe bez kontaktu z Klientem i prosimy o kategoryczne przestrzeganie tych zasad.

Zasady odbioru


Jakie meble macie na stanie do natychmiastowego odbioru?

Meble, które posiadamy na własnym magazynie gotowe do szybkiego odbioru znajdziesz na podstronie mebli z dostawą w 24 godziny, jednak zwróć uwagę, że niektóre meble posiadają swoje warianty kolorystyczne i te również są oznaczone na podstronie produktu które są dostępne, a które nie.

W szczególności polecamy:


Czas realizacji jest dla mnie bardzo istotny - gdzie mogę sprawdzić go dla każdego produktu?

Rozumiemy to doskonale dlatego każdy produkt i jego wariant ma dynamicznie sprawdzaną oraz liczoną datę kiedy możliwa jest jego wysyłka lub odbiór osobisty. Zawsze znajduje się pod nazwą i ceną produktu. Dla wielu dystrybutorów takich jak Halmar, Signal czy Bogfran czasy liczone są do określonego dnia tygodnia. Pamiętaj - gdy nie masz pewności po prostu zadzwoń. Po rozwinięciu detali lub po najechaniu na datę wyświetli Ci się dokładna informacja w jaki dzień będzie możliwy odbiór.

Produkty posiadające termin realizacji krótszy niż 5 dni roboczych są wręcz gwarantowane do odbioru w terminach podanych na stronie.


Mogę zamówić dostawę kurierem do domu?

Teoretycznie tak jednak będzie to dodatkowa, niepotrzebna droga paczki poprzez kolejne osoby, które mogą być nosicielami, tak więc wysyłanie towaru od producenta do nas, by następnie wysłać go ponownie kurierem do Kolbuszowej lub okolic z Kolbuszowej jest niepotrzebne. Dotyczy się to szczególnie zamówień z firm Halmar oraz Signal.

Są jednak przypadki, kiedy możemy zamówienie wysłać bezpośrednio od producenta do Ciebie. Wielu producentów na to zezwala tak więc również prosimy o kontakt w celu potwierdzenia, że wysyłka drogą dropshippingową trafi bez konieczności pośredniczenia wprost do Ciebie. Po potwierdzeniu takiej możliwości po prostu złóż zamówienie z wyborem przesyłki kurierskiej zamiast odbioru osobistego.


Czy zdążę przed świętami?

Na meble które są dostępne od ręki lub te od producentów Halmar, Signal, BogFran, Unique jest jeszcze taka możliwość (gdy piszemy to dnia 3 kwietnia). 

  • Zamówienia na dostępne produkty z Halmaru gotowe będą do odbioru we wtorek.
  • Meble od Signal - środa
  • Bogfran - poniedziałek lub czwartek

Nieaktualne :)

Tym bardziej, że aktualnie większość z nich jest na dużych przecenach.


Jeśli będziemy współpracować i razem przestrzegać zasad będziemy bezpieczni i razem sprawimy, że te trudne czasy przeminą szybciej. 

Co możecie polecić dodatkowo co szybko można odebrać?

Gdzie znajduje się salon?

Salon meblowy MeblujDom.pl
ul. Rzeszowska 7, 36-100 Kolbuszowa
W budynku dawnego "Dziubka", obok restauracji Mc Donald's jak tuż obok sklepu monopolowego.
Budynek posiada kompleks lokali tj. Multifarb, sklep z firanami, sklep monopolowy oraz na samym końcu jesteśmy my.

Zapraszamy do kontaktu od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00. Mailowo na biuro@meblujdom.pl cały czas.

Telefony kontaktowe:

669 748 899 - Główny telefon kontaktowy

535 439 669 - telefon dodatkowy

601 971 011 - telefon dodatkowy




 



Tagi: meble, salon, pandemia, wirus, covid-19, odbiór osobisty, corona, korona wirus