Jak obliczyć wysokość raty?
Zarówno na stronie produktu pod ceną jak i w koszyku dostępne są widgety naszych aktualnych kredytodawców dzięki którym nabędziesz swój mebel lub zestaw mebli. Każdy z nich różni się nieco obsługą jednak są na tyle intuicyjne, że od razu zobaczysz ile zapłacisz w danym banku za usługę rozbicia płatności na wybrany przez Ciebie okres.
Z doświadczenia możemy od razu doradzić, że na stan obecny najkorzystniej wybrać jest raty w Credit Agricole i to również potwierdzą wyliczenia z widgetów.
Jak złożyć zamówienie z płatnością ratalną w sklepie internetowym?
Prawie tak samo jak w przypadku standardowego zamówienia czyli:
- Dodaj interesujące Cię produkty do koszyka
- Jeśli to możliwe użyj kodu rabatowego, no chyba, że nie chcesz
- Wypełnij swoje dane do wysyłki i rozliczenia w koszyku
- Wybierz preferowaną opcję dostawy
- W polu płatności wybierz PayU lub Credit Agricole
- Zaznacz zgody na przetwarzanie danych i RODO
- Potwierdź zamówienie -> przekierujemy Cię na stronę banku by wypełnić wniosek
- Wypełnij wniosek i czekaj na decyzję banku o której również i my zostaniemy poinformowani. Otrzymasz maila "Płatność zaakceptowana" jeśli wniosek będzie rozpatrzony pozytywnie przez wybrany przez Ciebie bank
Co jeśli bank odrzuci mój wniosek?
Otrzymamy taką odpowiedź od banku i anulujemy zamówienie bez żadnych konsekwencji. Można również spokojnie próbować złożyć zamówienie ponownie po przerwanym wypełnianiu wniosku.
Kiedy raty 0% na meble?
Czasami zdarza się, że zarówno Credit Agricole jak i PayU oferują raty 0% i przeważnie o tym informujemy w widgetach lub slajderze na stronie głównej. Reagują one dynamicznie i jeśli widzisz RRSO 0% w obliczaniu raty to masz pewność, że właśnie takie rozliczenie będzie brane pod uwagę. Więcej na ten temat dowiesz się z osobnego artykułu dotyczącego rat PayU zero procent jak i Rat 0 procent Credit Agricole.
Allegro czasami ma raty 0% a Wy wtedy nie - wystawicie mi produkt na aukcję?
Tak, nie ma z tym najmniejszego problemu - wystarczy, że się z nami skontaktujesz mailowo lub telefonicznie i dasz nam znać co chcesz kupić, a wystawimy specjalnie dla Ciebie aukcję.
Kupiłem niedostępny produkt, co wtedy?
Pamiętaj by zawsze ale to zawsze mieć 100% pewność, że dane meble, które chcesz zamówić są dostępne. Informuje o tym zawsze informacja pod ceną produktu w jakim terminie możemy wysłać zamówienie, jednak jeśli chcesz mieć absolutną pewność po prostu napisz do nas lub zadzwoń, zapytaj o to czy są na pewno dostępne i złóż zamówienie. Zdarzają się różne sytuacje i pomimo tego, że mamy wiele produktów automatycznie synchronizowanych stanami lub automatycznie wycofywanych ze sklepu to czasami producent może podać błędne dane do produktu i takowy się nie wycofa. Gdy złożysz takie zamówienie na produkty niedostępne to po prostu odeślemy Ci pełną kwotę którą otrzymaliśmy i będziesz posiadać nisko oprocentowaną pożyczkę do spłaty, gdzie gotówkę możesz użyć na inne meble.
MEBLUJDOM.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup towarów i usług.