Błąd realizacji płatności - jak ponowić płatność?

Jeśli podczas przetwarzania płatności PayU wystąpił błąd możesz zalogować się do swojego zamówienia i kliknąć na link "Zapłać ponownie przez PayU'.

Jeśli otrzymałeś maila pod tytułem "Błąd płatności" w tym mailu otrzymasz linka do ponownej płatności. Jeśli jednak nie otrzymałeś takiego maila i jeśli złożyłeś zamówienie z konta gościa wystarczy, że podasz swój numer zamówienia oraz adres email w sekcji "Śledzenie zamówienia gościa". Jeśli natomiast jesteś zalogowanym użytkownikiem wystarczy, że do niego przejdziesz ze swojego panelu.

Zaloguj się do zamówienia podając dane zamówienia

Następnie w panelu swojego zamówienia zobaczysz tagi ogromny przycisk "Ponów płatność PayU" by przejść do formularza wyboru metody płatności.

Przyczyny odrzucenia lub błędu płatności PayU:

  • Błąd komunikacji z serwera z PayU
  • Odrzucenie Twojej płatności ponieważ wybrałeś płatność kartą, a możesz mieć ustalony limit maksymalnej transakcji kartą w Internecie np na 500 zł 
  • Upłynięcie czasu sesji PayU - za długo strona płatności była otwarta bez braku reakcji

Możesz również wykonać przelew tradycyjny ze swojego konta bankowego w tytule podając numer ID lub kod referencyjny Twojego zamówienia i kwotę, gdy zostanie zaksięgowany również to wychwycimy i zmienimy status Twojego zamówienia na "Płatność zaakceptowana". Dane do przelewu znajdziesz we wpisie - Dane do przelewu -  Możesz nas o tym poinformować o takim zamiarze mailowo na biuro@meblujdom.pl lub w odpowiedzi na informację o tym, kto jest Twoim opiekunem.